søndag den 10. november 2013

Varme ører på cykelturen

Jeg ved godt jeg har forsømt bloggen alt, alt for længe. Mine undskyldningerfor det er et propfyldt efterår:

- Den lille famile er flyttet til Vanløse. Til en lejlighed med 3 værelser!
- Jeg har haft alt for travlt på specialet, og har det sådan set stadigvæk.
- Jeg har været pænt presset af en eksamen, der blev overstået i fredags og nu må jeg så gå og vente spændt på svaret,
- Almindelige hverdagsting som bare fylder resten af ens sparsomme tid ud.

Alt dette har gjort at jeg faktisk ikke har fået strikket så meget som jeg plejer. Jeg har dog strikket en smule og nu må det være på tide at vise lidt af det frem. Selvom der nok ikke er så mange der kigger med, ud over venner og familie.

Det første i skal se er min egen lille "opfindelse" til Albas cykelhjelm; ørevarmere i uld!


Jeg har strikket det i lidt rester jeg havde liggende. 2 tråde på pind 4. 2 trekanter i retstrik som jeg efterfølgende syede på stropperne med store sting så de let kan fjernes igen når det engang bliver for varmt igen.
De fungerer faktisk rigtig godt!

Glæd jer, der kommer snart mere op, måske noget der har noget med jul at gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar